Hak doet nog meer ‘bonen erbij’

GIESSEN – Vanwege het succes van de bonencampagne van Hak en een stijging in het verkoopvolume breidt de fabrikant haar bonenassortiment uit met acht nieuwe stazakken.

De nieuwe stazakken bevatten onder meer grote kidneybonen, bonenmixen en bonenschotels zoals kidneybonen chili en linzencurry. Naast deze uitbreiding van het assortiment komt Hak binnenkort met nog meer nieuwe producten met bonen.

De fabrikant voert nu ruim een jaar campagne ‘Bonen erbij’ om het eten van bonen in Nederland weer op de kaart te zetten. Hak realiseerde sinds de campagne en de introductie van de Bonen in Stazak een stijging van 17 procent in verkoopvolume, wat een stimulans betekende voor de totale bonenmarkt van 15 procent. Boegbeeld Herman den Blijker introduceerde de acht nieuwe stazakken in de bonenpop-up store bij Albert Heijn. De verpakkingen liggen vanaf week 29 in de schappen.

Hak Logo 2016 Digitaal Web Schaduw Rgb

HAK uitgeroepen tot Merk van het Jaar 2013

HAK is door de Nederlandse supermarktklant uitgeroepen tot Merk van het Jaar 2013. De prestigieuze publieksprijs is een initiatief van de levensmiddelenbranchevereniging FNLI in samenwerking met onderzoeksbureau GfK. Op basis van een grootschalig onderzoek onder 13.000 consumenten worden merken beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. Nederlanders waarderen HAK vooral om haar constante kwaliteit, de sterke Hollandse herkomst en het innovatieve vermogen.
Image 2018 06 21

NIEUW! Grove Moes 0%

Grove Moes 0%: dé appelmoes die smaakt als thuisgemaakt