HAK zet populaire stazak in om Nederland meer groenten en peulvruchten te laten eten

11 nieuwe producten in één keer verkrijgbaar

Groente- en peulvruchtenfabrikant HAK ligt vol op stoom in haar missie om Nederlandse consumenten, van jong tot oud, meer groenten te laten eten. Naast 1-portie-bonenschotels en saladeverrijkers brengt HAK vier nieuwe groenteschotels op de markt, allemaal verpakt in de populaire stazak.

De nieuwe 1–portie-bonenschotels (drie varianten) zijn ontwikkeld voor de groeiende groep eenpersoonshuishoudens en voor iedereen die weleens alleen eet, de saladeverrijkers (vier varianten) voor wie zijn salade wil boosten om voldoende groenten te eten en de groenteschotels (vier varianten) helpen mensen op een gemakkelijke manier aan hun dagelijkse portie groenten te komen.

Wat de introducties met elkaar gemeen hebben, is dat ze zijn gemaakt met 100% natuurlijke ingrediënten, lekker gemaakt met kruiden en specerijen en dat er geen suikers aan zijn toegevoegd. Bovendien zorgt de bijzondere verwerking ervoor dat zowel de groenten als bonen hun lekkere bite behouden.

Het bedrijf uit Giessen wil met de stazakverpakking mensen helpen makkelijk meer groenten en peulvruchten te eten. Vooral relatief jonge mensen eten niet per definitie op drie vaste momenten, maar spreiden hun eetmomenten meer over de dag en bestellen regelmatig buiten de deur. Ook wisselt deze doelgroep vaker koude en warme maaltijden met elkaar af dan de traditionele Nederlandse eter. En een dagje zonder vlees is heel gewoon. De stazakverpakkingen van HAK sluiten naadloos aan op de behoeften van deze groep mensen.

Ontdek hier alle varianten en eigenschappen van deze unieke productintroducties: 1–portie-bonenschotels, saladeverrijkers, groenteschotels

Hak Logo 2016 Digitaal Web Schaduw Rgb

HAK uitgeroepen tot Merk van het Jaar 2013

HAK is door de Nederlandse supermarktklant uitgeroepen tot Merk van het Jaar 2013. De prestigieuze publieksprijs is een initiatief van de levensmiddelenbranchevereniging FNLI in samenwerking met onderzoeksbureau GfK. Op basis van een grootschalig onderzoek onder 13.000 consumenten worden merken beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. Nederlanders waarderen HAK vooral om haar constante kwaliteit, de sterke Hollandse herkomst en het innovatieve vermogen.
Vrijwilligers vullen voedselpakketen

5 miljoenste pot nieuwe mijlpaal in samenwerking met groentefabrikant HAK

Ondanks forse stijging van aanvoer, hebben voedselbanken nog veel meer groenten nodig
HAK Fresh

Peter van Halder Grootverbruik verder onder nieuwe naam: HAK Fresh

HAK concern zet volgende stap in missie en groentestrategie