Over Hak

Werken Bij

Terug naar overzicht

Technisch Beheerder

Afdeling: Technische Dienst

Technisch Beheerder

Als marktleider van de Benelux heeft HAK de ambitie om binnen Noord-West Europa te groeien naar hét merkenbedrijf in eerlijke & gezonde voeding op basis van groenten en peulvruchten. Al meer dan 65 jaar verwerkt en verkoopt HAK groenten en peulvruchten, met als missie om mensen te helpen meer groenten en peulvruchten te eten door het gemakkelijk en lekker te maken. Kwaliteit, ondernemerschap en innovatie staan daarbij hoog in het vaandel.

Heb jij affiniteit met techniek ben je proactief - vindingrijk en wil je deel uitmaken van de Technische Dienst van HAK? Weet je van aanpakken, heb je kennis op het gebied van magazijn beheer en wil je echt het verschil maken? Dan hebben wij een uitdagende functie voor jou!

Naast het dagelijks bijhouden van de voorraad, inboeken en het bestellen van reserve onderdelen in het Ultimo onderhoud systeem is het jouw taak het magazijn en de processen daarom heen te optimaliseren.
Bij verstoringen verwachten we van jou een behoorlijke vindingrijkheid om onderdelen binnen de korts mogelijke tijd on site te krijgen zodat de processen weer doorgang kunnen vinden.
Het ontwikkelen van handige rapporten voor de maandafsluiting en advies bestellijsten zijn daar een kleine greep uit en horen tot de dagdagelijkse bezigheden.

Ben jij die Technisch Beheerder, die wij zoeken? Dan komen wij graag met jou in contact!

KERNACTIVITEITEN:

  • Verantwoordelijk voor het beheer van het magazijn met technische materialen zoals onderdelen en gereedschappen;
    • Controleren van de voorraad en bestellen van nieuwe artikelen;
    • Geleverde onderdelen en materialen controleren, inboeken en op locatie zetten;
    • Het voorbereiden en klaarleggen van werkorders;
  • In samenwerking met de afdeling Techniek zorgen voor een optimalisatie van het magazijn, de magazijnmodule van het onderhoudsbeheersysteem en de processen daaromheen.
  • Het verzorgen van rapportages, analyses en het signaleren van knelpunten;
  • Het maken van prijs en leverafspraken met onze toeleveranciers en het opvolgen hiervan;
  • Het initiëren en ten uitvoer brengen van verbeteringen van de inkoop procedures en het voorraadbeheerssysteem.
  • Begeleiden van contractors en het opvolgen van hun werkzaamheden.

ERVARING:

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding richting bijvoorbeeld Industrieel Management, aangevuld met minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Bij voorkeur heb je ervaring met Ultimo Crystal Reports en MS office.
  • Je hebt gewerkt aan het initiëren en uitvoeren van optimaliseringsprojecten;

PERSOONLIJKSHEIDSKENMERKEN:

  • Communicatief sterk en neemt graag het initiatief
  • Analytisch
  • Technisch inzicht
  • Accuraat
  • Zelfstandig
  • Gestructureerd
  • Team player.

Iedereen die geïnteresseerd is in deze uitdagende functie en voldoet aan de gestelde eisen kan zijn of haar reactie sturen aan Femke Berendsen, HR directeur, femke.berendsen@hak.nl. Voor meer informatie over deze vacature kan contact opgenomen worden met afdeling HR, 0183-446641.

Hartelijk dank voor uw sollicitatie. U hoort zo spoedig mogelijk iets van ons.

Met vriendelijke groet,

Afdeling P&O,

Hak BV

HAK aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/ uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv's (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van HAK zonder geldige schriftelijke zoekopdracht van HR Directeur Femke Berendsen worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd.